Perhekahvilanvetäjä

Perhekahviloihin ovat kaikki tervetulleita. Perhekahvilassa tutustutaan alueen muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapsen saavat ikäistään leikkiseuraa.

Perhekahvila kokoontuu kerran viikossa ja vetäjinä toimii usein vapaaehtoinen tai vapaaehtoistiimi. Vetäjien tukena toimii yhdistyksen kohtaamispaikkakoordinaattori.

Ohjaajan tärkein tehtävä on toivottaa tulijat tervetulleiksi ja suunnitella ohjelmaa yhdessä kävijöiden kanssa. Toimintaan voi osallistua myös lyhytaikaisesti olemalla läsnä ja tarjoamalla ylimääräisen sylin ja korvat tai auttamalla järjestelyissä.

Perhekahvilavapaaehtoiset huolehtivat  tilan avaamisesta ja sulkemisesta, uusien kävijöiden tervetulleeksi toivottamisesta, tarjoiluista ja tilan järjestyksestä sekä mahdollisesta ohjelmasta.

Toiminta suunnitellaan yhdessä kaikkien kävijöiden kesken.

Mikäli kiinnostuit, ota yhteys marjukka.salomaa@mll.fi tai 050 464 2426 tai täytä alla oleva lomake.

Olen kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena perhekahvilan vetäjänä.