Lastenhoitopalvelu

Sairaan tai toipilaan lapsen hoito

MLL:n Lahden yhdistys välittää tilapäisiä hoitajia sairaan tai toipilaan lapsen hoitoon. Hoitajat ovat käyneet MLL:n järjestämän lastenhoitokurssin (58h) tai ovat sote- tai kasvatusalan opiskelijoita, alan ammattilaisia tai eläkkeellä olevia. Hoitajat ovat iältään 16-74 -vuotiaita.

Hoitajat haastatellaan ja todetaan soveltuviksi lastenhoitotyöhön ja heiltä on tarkistettu rikosrekisteriote.

Kuva: Anna Autio

Mikäli mahdollista hoitajatilaus tulee tehdä hyvissä ajoin, sillä tilapäisten lastenhoitajien kysyntä on tällä hetkellä suuri, emmekä voi varmasti luvata, että hoitaja löytyy juuri akuuttiin tarpeeseen.

Saat kopion tilauslomakkeesta sähköpostiisi lomakkeen lähettämisen jälkeen ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Huomioithan, että hoitajavälityksemme on avoinna arkisin 8-16 ja hoitotilaukset käsitellään aukioloaikoina.

Hoitajatilaukset tulee aina tehdä tästä linkistä.

Lisätietoja:

MLL Lahden yhdistys ry toiminnanjohtaja