Lastenhoitajaksi

Haluatko tehdä töitä lasten parissa?

MLL:n Lahden yhdistys välittää hoitajia lapsiperheiden arjen avuksi. MLL:n hoitajana voivat toimia 16-74 -vuotiaat, jotka ovat vastuuntuntoisia ja kiinnostuneita lasten kanssa toimimisesta.

MLL:n Lahden yhdistyksen hoitajana voit tehdä töitä silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Lastenhoitoapua tarvitseva perhe toimii hoitajan työnantajana ja maksaa hoitajalle palkan 10€/tunti (pyhäpäivinä 20€/tunti) sekä huolehtii kaikista työnantajavelvoitteista.

Hoitajaksi voi hakeutua osallistumalla lastenhoitokurssille (58h), jolta saa valmiuksia toimia lasten kanssa. Kurssilla perehdytään muun maussa lapsen perushoitoon, tarpeisiin ja kehitysvaiheisiin.

Sote- tai kasvatusalan ammattilainen, näiden alojen opiskelija tai eläkkeellä oleva voi hakeutua hoitajaksi suoraan perehdytyksen kautta (2h). Perehdytyksiä järjestetään ympäri vuoden.