Mukava Second Hand Shop

Mukava Second Hand Shop on MLL:n Lahden yhdistyksen käytettyjen lasten vaatteiden ja tarvikkeiden kierrätysmyymälä Lahden keskustassa, Vuorikatu 11.

Mukava Shop tarjoaa kaikille mahdollisuuden hankkia tarvitsemansa lasten vaatteet ja tarvikkeet edullisesti ja ekologisesti kestävästi: kierrätettynä, mutta kuitenkin laadukkaana ja hyväkuntoisena.

Ostoksia voit tehdä helposti ja vaivattomasti myös MukavaShopparin avulla. Tutustu uuteen palveluumme.

Otamme vastaan lahjoituksena hyväkuntoisia, siistejä, käytettyjä lasten vaatteita ja tarvikkeita, leluja, kirjoja, urheiluvälineitä ja äitiysvaatteita.

Myymälän tuotoilla tuetaan yhdistyksen tärkeää työtä lahtelaisten lasten, nuorten ja perheiden parhaaksi:

• perhekahvilat
  • kesäleirit
  • tilapäiset lastenhoitopalvelut
  • ystäväksi maahanmuuttajaäidille toiminta
  • tukioppilastoiminta

Myymälän kautta tehdään myös lahjoituksia vähävaraisille lapsiperheille yhteistyökumppaneidemme kautta.

Laitetaan hyvä kiertämään

Siivouksen yhteydessä löytyneet, kaapin perukoilla pölyttyneet lelut ja urheiluvälineet sekä pieneksi jääneet lastenvaatteet, vauvan tarvikkeet tai äitiysvaatteet löytävät kauttamme uuden käyttäjän.