Lahjoita

Tule mukaan tukemaan työtämme lahtelaisten lasten, nuorten ja lapsiperheiden parhaaksi!

MLL:n Lahden yhdistys ottaa vastaan yksityishenkilöiden, yritysten ja yhteisöjen antamia lahjoituksia ja testamentteja. Lahjoitukset ovat olleet aina merkittävä apu toimintamme olemassaololle ja kehittämiselle.

Lahjoitusrahat käytetään yleisesti MLL:n Lahden yhdistyksen toiminnan tukemiseen tai valitsemaasi kohteeseen.

Rahalahjoitukset voi suorittaa yhdistyksen keräystilille:
FI20 4212 0010 2801 27
Viestikentässä voit kertoa, jos haluat kohdentaan lahjoituksesi Lahden yhdistyksen tiettyyn toimintaan.

Keräyslupa

Rahankeräysluvan saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lahden yhdistys ry
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Luvan numero ja myöntämisaika: RA/2020/534, 1.6.2020
Keräyksen toimeenpanoalue: Lahti
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Kerätyillä varoilla organisoidaan yhdistyksen toimintaa,  järjestetään ilmaisia tapahtumia sekä hankitaan kahvi-, materiaali- ja toimintatarvikkeita.

Varoilla voidaan myös maksaan lastenhoitajien ja muiden ohjaajien palkkakustannuksia esim. tilapäinen lapsiparkki ja lasten kesäleirit.

Varoilla voidaan myös antaa suoraa tukea vähävaraisille lapsiperheille esim. ruokakassien tai lahjakorttien muodossa.

Marjukka Salomaa
Toiminnanjohtaja