Kannatusjäseneksi

Kannatusjäsenyys on hyvä vaihtoehto yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat tukea toimintaamme.

Olemme mukana lahtelaisten lapsiperheiden arjessa järjestämällä perhekahviloita, tilapäistä lastenhoitoa, tukioppilaskoulutuksia sekä erilaisia tapahtumia.

Yhdistyksellämme on paljon vapaaehtoisia, jotka tekevät tärkeää työtä lapsiperheiden hyväksi hyvän mielen palkalla, mutta tarvitsemme kuitenkin myös rahaa toiminnan ja tapahtumien järjestämiseen.

Kannatusjäseneksi voivat alkaa oikeuskelpoiset yhteisöt (esimerkiksi yritykset ja rekisteröidyt yhdistykset). Kannatusjäsenyys on voimassa toistaiseksi ja jäsenyyden voi irtisanoa koska tahansa. Kannatusmaksun (vähintään 100€/vuosi) suuruutta voidaan myös vaihtaa vuosittain.

Kannatusjäsentemme nimet laitamme näkyviin verkkosivuillemme. Halutessaan kannatusjäsenet saavat sivullemme näkyviin myös logonsa ja linkin omille kotisivuilleen. Lisäksi kannatusjäsenet saavat tukijatarran, jonka voi laittaa esille omiin toimitiloihin merkiksi lasten ja nuorten eteen tehtävästä työstä.

Kannatusjäseneksi voit liittyä helposti täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Lisätietoja: marjukka.salomaa@mll.fi, 050 464 2426

Ilmoittaudu kannatusjäseneksi

Ilmoittaudumme MLL Lahden yhdistyksen kannatusjäseneksi

Otamme teihin yhteyttä, kun olemme vastaanottaneet tietonne.

Mikäli haluatte yrityksen logon näkyviin nettisivuillamme, pyydämme lähettämään logon sähköpostilla osoitteeseen marjukka.salomaa@mll.fi

Laskun voi lähettää
Kannatusjäsenmaksun suuruus (min. 100€/vuosi)
Nimemme saa julkaista MLL:n Lahden yhdistyksen sivuilla