Voisitko toimia harjoitteluperheenä

MLL:n Lahden yhdistys kouluttaa, ohjaa ja välittää tilapäisiä lastenhoitajia perheiden avuksi.

Kaipaatko apukäsiä arkeesi ja voisit tarjota harjoittelupaikan syksyn 2024 lastenhoitokurssille osallistuvalle?

Kuva: Anna Autio

Seuraava lastenhoitokurssi järjestetään 2.10.-20.11.2024.Kurssi sisältää teorian ja ennakkotehtävien lisäksi 12 tuntia harjoittelua perheissä. Näin hankitaan arvokasta kokemusta eri ikäisistä lapsista.

Harjoittelun aikana vanhemman/vanhempien tulee olla läsnä ja vastuu lapsista on vanhemmilla. Harjoittelu on perheelle maksutonta. Harjoittelun lopuksi harjoittelijalle tulee antaa kirjallinen palaute harjoittelusta.

Hoitajakurssilainen sopii itse perheen kanssa tehtävästä harjoittelusta. Yhden harjoittelukerran kesto on n. 2-4 tuntia. Myös pidemmästä harjoittelusta voidaan sopia. Sama hoitaja voi käydä harjoittelemassa samassa perheessä useammankin kerran.

Harjoittelut painottuvat pääasiassa ilta- ja viikonloppuaikoihin.

Ilmoittautuminen harjoitteluperheeksi

Yhteydenotot mielellään