Virtuaalinen kohtaamispaikka

Päijät-Hämeen lapsiperheiden kohtaamispaikka Habbo-yhteisössä tarjoaa mahdollisuuden tavata muita vanhempia ja lapsiperheiden parissa toimivia työntekijöitä. Kohtaamispaikkaan voi tulla juuri sellaisena kuin on.

Kohtaamispaikka työntekijät tunnistat PHKopa etuliitteestä.

tai kirjaudu qr-koodilla toiseen laitteeseen.

Tarkoituksena on tarjota matalan kynnyksen paikka, jossa voi turvallisesti vaihtaa ajatuksia, jakaa iloja suruja tai pyytää vinkkejä ja neuvoja, vaikka lasten kasvatukseen liittyvissä asioissa.

Tiistaisin klo 14-15 paikalla on Päijät-Hämeen hyvinvointialueen lapsiperheiden arjen tuen palvelujen (PHKopaTiina),  Lahden ensi- ja turvakotiyhdistyksen (PHKopaSanna) tai  MLL:n Lahden yhdistyksen (PHKopaReeta) keskustelemassa kanssasi. Muina aikoina vanhemmilla on mahdollisuus keskustella keskenään.

Kohdataan verkossa tiistaisin tai tule mukaan Lahden avoimiin kohtaamispaikkoihin livenä. Kaikkien Lahden alueen kohtaamispaikkojen viikkokalenterin löydät täältä.