Anna mahdollisuus - lahjoita harrastusväline!

16.1.2024

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lahden yhdistys on mukana Lahden Lasten Talvikarnevaalien avajaistapahtumassa tänäkin vuonna lauantaina 27.1. klo 14-17, Lahden konserttitalolla, Sibeliuksenkatu 8.

Tänä vuonna talvikarnevaaleja vietetään teemalla Kummallinen talvi ja avajaistapahtumassa mukana mm. Tunteellinen siili runokonsertti sekä Taikakuplat. Lisäksi ohjelmassa tanssia, musiikkia ja erilaisia työpajoja. Myös kahvio on avoinna koko päivän.  Tapahtumaan on vapaa pääsy ja se sopii koko perheelle.

MLL:n Lahden yhdistyksen työpajassa tutkitaan ja askarrellaan lumitähtiä.

Perinteisesti avajaistapahtumassa on ollut myös lelukeräys. Lahden yhdistyksen pisteelle on voinut tuoda käytetyn, hyväkuntoisen lelun lahjoitettavaksi eteenpäin. Tänä vuonna lelujen lisäksi kerätään myös harrastusvälineitä. Mikäli kaapissa tai varastossa lojuu käyttämättömiä, mutta vielä käyttökelpoisia harrastusvälineitä (lajilla ei väliä), niin nyt on oiva tilaisuus auttaa.

Anna mahdollisuus - lahjoita harrastusväline! - keräys, on MLL:n Lahden yhdistyksen ja Suomen Salibandyliiton yhteinen hyväntekeväisyyskeräys, mikä starttaa talvikarnevaaleilla ja huipentuu Lahdessa pelattavien U19-naisten salibandyn MM-kisojen yhteydessä toteutettavaan Perheenpäivään Lahden Suurhallilla helatorstaina 9.5.2024.