Liity jäseneksi nyt ja osallistu arvontaan

1.3.2019

MLL:n jäsenenä olet rakentamassa hyvää ja turvallista arkea lapsille ja perheille. Jäsentemme ansioista voimme esim. lievittää yksinäisyyttä tarjoamalla avoimia kohtaamispaikkoja kuten perhekahviloita ja kouluttaa tukioppilaita turvallisen kouluyhteistyön rakentajiksi. Lahden yhdistyksen jäsenmaksu on 25€/vuosi. Liity nyt!

Kaikkien jäseneksi 1.3.-31.5.2019 liittyneiden kesken arvomme VikingLinen risteilylahjakortin 2-4 hengelle.

Jäsenenä olet oikeutettu myös lukuisiin jäsenetuihin. Saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden kotiisi ja monia valtakunnallisia alennuksia jäsenetukumppaneiltamme. Uusia eduntarjoajiamme ovat mm. HopLop, GuardianX – Be Safe. Together. -applikaatio ja Addnature-ulkoiluverkkokauppa.

Paikallisena jäsenetuna Helmi Säästöpankki tarjoaa yhdistyksen jäsenille maksuttoman neuvontakäynnin pankkilakimiehelle ja lakiasioiden toimeksiannoista -25% alennusta vuoden 2019 ajan. Kannattaa myös käydä tutustumassa Hyvien tekojen asuntolainaan. Helmi Säästöpankki lahjoittaa lainan toimitusmaksusta 10 euroa MLL:n Lahden yhdistykselle.