Oletko luova ja kierrättämisestä kiinnostunut?

5.11.2021

Oletko luova, kierrättämisestä kiinnostunut ja tykkäät käsillä tekemisestä? Onko vapaaehtoistoiminta lähellä sydäntäsi? Mitäpä, jos pystyisit yhdistämään tämän kaiken uudessa harrastuksessa! Mahtavan mukavaa, eikö!

Kokoonnumme ideoimaan uuden Tuunauspajan toimintaa porukalla keskiviikkona 10.11. kello 18-20 MLL Lahden yhdistyksen toimistolle, Vuorikatu 6:n.

Ydinajatuksena on siis tuunata lahjoituksena saatuja pikkuvikaisia vaatteita myyntikuntoisiksi sekä käyttää kierrätysmateriaaleja ihan uusiin, helposti toteutettaviin myyntituotteisiin. Tuunauspajan aikaansaannokset myydään Mukava Second Hand Shopissa ja tuotto käytetään yhdistyksen toimintaan lahtelaisten lapsiperheiden parissa. On vaikea keksiä toimintaa, jossa yhdistyy näin monta hienoa ja arvokasta asiaa! Kaikki aiheesta innostuneet, käsityötaitoihin katsomatta, tervetuloa mukaan! Tehdään yhdessä kierrättämällä hyvää!