Perhekahvilaan!

12.8.2020

Perhekahvilat palailevat kesälaitumilta! Syksyn myötä kahviloita järjestetään jälleen viikoittain.

Korona heijastuu myös perhekahvilatoimintaa. Seuraamme aktiivisesti viranomaisohjeita sekä keskusjärjestön antamia ohjeita ja päivitämme toimintaamme vastaamaan suosituksia.

Perhekahvilaan voi tulla mukaan vain täysin terveenä ja hyvästä käsihygieniasta huolehtien. Käsidesiä on aina saatavilla ja pyrimme myös perhekahviloissa säilyttämään riittävät turvavälit.

Perhekahviloissa kerätään kävijöiden nimet ja yhteystiedot, jotta voimme tarvittaessa ottaa yhteyttä. Tietoja säilytetään ainoastaan tarpeellisen ajan eikä niitä käytetä muihin tarkoituksiin.

Nämä perhekahvilat aloittavat tapaamisensa nyt:

Huom! Seuraathan aktiivisesti perhekahviloiden omia Facebook ryhmiä. Tiedotamme siellä mahdollisista muutoksista. Myös vetäjät saattavat saada flunssaoireita ja perhekahviloita joudutaan hetkellisesti sulkemaan.

Kaikesta huolimatta, kohdataan perhekahviloissa!