Haluaisitko mukavan työn lasten parissa?

26.10.2023

MLL:n Lahden yhdistys välittää hoitajia lapsiperheiden arjen avuksi. MLL:n hoitajana voivat toimia 16-75 -vuotiaat, jotka ovat vastuuntuntoisia ja kiinnostuneita lasten kanssa toimimisesta.

MLL:n Lahden yhdistyksen hoitajana voit tehdä töitä silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Lastenhoitoapua tarvitseva perhe toimii hoitajan työnantajana ja maksaa hoitajalle palkan 10€/tunti (pyhäpäivinä 20€/tunti) sekä huolehtii kaikista työnantajavelvoitteista.

Sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaiset ja näiden alojen opiskelijat ja eläkkeellä olevat voivat hakeutua MLL hoitajaksi suoraan perehdytyksen kautta. Seuraava perehdytys järjestetään yhdistyksen toimistolla (Vuorikatu 6) torstaina 9.11.2023 klo 16.30-20.30. Ilmoittaudu mukaan!